luni, 22 august 2011

Barbatii si culorile

Exista multe povesti pe tema asta, cum ca femeile ar identifica un numar semnificativ mai mare de culori decat o fac barbatii. Pentru mine, piersica, somonul, fisticul de exemplu, reprezinta mai mult decat fructul/pestele/semintele pe care le reprezinta :D

Ieri, Alex vroia sa coloreze un desen, cu un baiat care culegea niste stiuleti de porumb. Coloreaza el pe-acolo, si la un moment dat rabufneste:
A: Mami, nu am culoarea [berii]!! (asta am inteles eu)
Eu: Ce culoare nu ai?
A: Culoare PIELII! Cu ce colorez mana baiatului?!

Si in timp ce cascam eu gura incercand sa compilez, gaseste el in setul lui de cateva zeci de culori, un fel de frez pastel, si decreteaza:
A: Da, asta e culoarea pielii. E buna asta...

Si a terminat frumos de colorat desenul...

Voi ce culori mai putin comune stiti? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu