vineri, 17 august 2012

Update :)

N-am mai scris de mult, dar am lipsit oarecum motivat :) si ca sa va explic cum sta treaba:

1. Pe 21 iulie am terminat cursa Hobby de la 7500 Bucegi. Tot impreuna cu Ana, ca anul trecut :) desi intentia mea era sa terminam pe lumina, ne-a prins intunericul aproape de final, dupa care am mai ratacit aiurea vreo 45 de minute pe ultimii km. Pana la urma am terminat cu vreo ora mai bine decat anul trecut, si cu complet alte sentimente :) Ma bucur ca am rezistat mai bine decat anul trecut (genunchii) si nu m-am simtit chiar asa "praf" la final :) totusi, la finish m-am ales cu un carcel serios, dupa care am tot continuat cu carceii inca vreo 2 saptamani... abia acum par sa imi revin, in sensul ca nu mai simt nici ca "ar urma" o contractie musculara.

2. Pe 23 iulie am luat avionul spre Paris. Unde am stat 3 saptamani, intr-un training pentru noua firma la care lucrez :) N-am stat chiar in Paris, si ajungeam la hotel seara cam rupta de oboseala, plus ca m-am refacut mai greu dupa 7500 ... pe scurt n-am alergat deloc. Dar in cele 2 week-enduri petrecute pe-acolo m-am plimbat muuuult pe jos - Versailles, Paris, Fountainbleu, Luvru. Cate cel putin 15 km in fiecare zi :D (si ma intreb de ce nu mi s-au oprit carceii :D)

3. Ieri am iesit la alergat, dupa practic o luna de pauza. Viteza mai mica decat as fi vrut - am inceput bine dar am pierdut pe parcurs - si distanta mai mica - pe la km 5,5 a inceput sa ma doara genunchiul de care eram mandra ca rezistase la 7500. Si am decis sa ma opresc la km 6, am hotarat ca mai bine mai putin decat sa ajung sa ma accidentez.

4. Am hotarat sa fac din nou maratonul intreg la MIB. Ca deh, am la activ mai multe maratoane montane decat de sosea, si chiar nu sunt fan maratoane montane :) deci urmeaza maratonul [de alergare] nr 8 al carierei mele :)

Si cam atat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu