vineri, 12 februarie 2016

Si mi-am luat incalzitoare...

... Sau nu-mi subestima niciodata creativitatea :)

Din seria de povestit nepotilor, mi-am adus aminte azi in timp ce ma echipam sa duc bicicleta lui Cristi la masina, si o notez sa ramana generatiilor viitoare :)

Ca sa ies cu bicicleta si pe vreme mai racoroasa si sa fiu si mandra de cum arat, am hotarat sa iau incalzitoare pentru picioare.
Dupa ce din diverse motive le-am asteptat vreo luna, mi-au ajuns in maini.

Nerabdatoare, desfac pachetul si dau sa le incerc.
Iau o bucata, ma uit rapid pe eticheta, vad ca zice R, o pun pe piciorul drept, evident.
Iau si cealalta bucata, o pun pe piciorul stang.

Moment in care ma gandesc ca sunt cam ciudat gandite, cu fermoarul la interior.

Asa ca verific din nou etichetele.

R n-avea de-a face cu "Right" cum am presupus eu, ci era simbolul Rose, firma producatoare :)

Probabil li s-a parut atat de evident ca fermoarul trebuie sa fie la exterior, incat nu sunt marcate stanga/dreapta, ca n-ai cum sa le incurci. Eh, inca nu m-au cunoscut pe mine... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu