joi, 3 noiembrie 2011

Raport de voluntar: Crosul Aripi Deschise

V-am mai povestit despre el, acum voi face doar rezumatul muncii mele de voluntar :)

Ar fi trebuit sa fiu la "locul faptei" inca de la ora 7:15, dar nu mi-a iesit chiar cum as fi vrut :) am ajuns totusi pe la un 7:35, suficient cat sa ma pun la punct cu liniile mari ale regulilor de la inscriere. Nu stiu daca stiti, la majoritatea curselor la care am voluntariat, am fost responsabila, intr-un fel sau altul, de ceva de la inscrieri si ridicarea kiturilor. Asa ca a devenit oarecum subinteles rolul meu de voluntar :)

M-am incadrat frumos intre pungile de kituri, gata pregatite. Felicit munca celui/celor care au aranjat totul in pungi, si au avut rabdarea sa noteze toate detaliile pe fiecare punga :)

Spre ora 8 au aparut primii nerabdatori, si cum inca nu aveam mesele, ne-am cam balbait cu completarea declaratiilor pe proprie raspundere - ba "da-mi un carton", "da-mi un pix", "da-mi rest la banii astia" :) Lectia 1 invatata pentru viitor: mesele trebuie sa vina primele :)

Apoi, dupa ce ne-am intrat putin in mana, treaba a mers struna :) sunt destul de multumita de cum au mers inscrierile. Poate totusi era mai bine sa fim ceva mai rasfirati, ca nu stiu cum se face, dar mereu lumea se inghesuie in acelasi loc, la aceeasi coada, chiar daca e vizibil ca ar putea fi deserviti de mai multe persoane :)

Eu personal am ramas cam tot timpul in zona de inscrieri. Am auzit startul de la fiecare cursa, dar n-am vazut cursele efectiv. Oricum, ii felicit pe toti participantii, si le multumesc pentru implicarea in campania noastra.

Dupa ce s-au terminat inscrierile a venit al doilea job: scrierea diplomelor. Pe masura ce primeam foile de sosire, scriam frumos si diplomele... ma bucur ca n-a plouat, ca la prima mea experienta de acest gen mi s-a intins markerul pe toata diploma din cauza ploii, si nu mai stiam cum sa dau cu servetelul sa se mai inteleaga totusi ceva :)) imi cer scuze pe aceasta cale celui la care a ajuns diploma respectiva :)

Apoi, pregatirea premiilor. Aici a doua lectie: ar fi bine sa ne organizam mai din timp si cu acest task. Oricum, de la aceasta activitate am cea mai frumoasa poza din istoria mea de voluntar :)





Si premierea, si un scurt dans al voluntarilor, de incalzire. Va spun eu, e mult mai bine sa alergi cand sunt doar cateva grade afara :)

Multumesc colegilor pentru initiativa si implicare, sponsorilor, partenerilor media, voluntarilor, alergatorilor. Astept de la colegi vestea cu suma pe care am reusit sa o strangem, si echipamentele pe care le putem cumpara pentru copiii suferind de cancer de la spitalul Fundeni. Au atata nevoie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu