miercuri, 19 septembrie 2012

Rezumat...

Din motive de perioada aglomerata (de fapt cand n-am eu asa ceva...?) am rarit postarile pe blog. Revin tot cu un rezumat:

1. (cel mai important) Alex a inceput scoala! :) Clasa pregatitoare Step by Step, la Scoala Gimnaziala 5. Mi-a placut cum s-a organizat scoala, imi place si doamna invatatoare, o place si Alex :) Revin cu detalii in cateva zile, dupa ce se mai "consolideaza" parerile ;) Ca organizare - Alex va sta la scoala in program 8-16, dupa care va fi preluat de o masina Smiley si revine la gradinita-afterschool la care a mers in ultimii 3 ani :) iar pe la 18:30 ajung si eu sa il iau.

2. Am participat la primul concurs national de veterani. Na, masters, ca sa sune mai bine ;) Am avut timp mai prost decat la antrenamente (mi-a fost foarte rau, in acea zi si inca vreo 5 zile dupa), dar am avut si ceva bafta si am ajuns la primul meu loc I din cariera :) Yupiiii! :)

3. Jobul la firma noua pare sa mearga foarte bine :)

4. Tocmai mi-am pus in pamant bulbii de flori de primavara, in speranta ca le va merge bine si voi avea super flori peste jumatate de an :D mare lucru cu rabdarea la gradinareala asta... pe langa ce am avut luati in primavara asta, am mai si primit, si am mai si cumparat :) daca se fac macar jumatate, ma declar multumita :)

5. Nu mai stiu :)

10 comentarii:

  1. asta nu este jurnalul de bord de jean bart

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant..... Dar multi ar vrea "Jurnal de bord-Jean Bart"

    RăspundețiȘtergere
  3. Spunemi de ce am cautat Jurnal de bord de Jean Bart si am dat de un jurnal al unui om random de pe planeta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine a publicat asta este handicapat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba, postare degeaba
    eu am cautat Jurnal de bord de Jean Bart

    RăspundețiȘtergere