vineri, 1 martie 2013

De-ale lui Alex

Va era dor? :) Am mai pierdut multe, n-am fost pe faza sa le scriu. Dar oricum, se vede o evolutie, la aproape 6 ani are alt nivel la perlute ;)

1. Din seria "Alex negociator"

A: Mami, ai bani?
Eu: Am, dar trebuie sa ii dau si lui tati...
A: Si cati iti raman?
Eu: Hm, vreo 30...
A: Ah, atunci ne ajung!
Eu: Pentru  ce?
A: Pentur masinuta rosie [a cumparat zilele trecute una neagra, si i-a mai placut una rosie]! Costa doar 6 lei!
Eu: Dar ... nu o cumperi din banii tai? [are o oarecare suma de care tine cu dintii]
A: Din banii mei?! Niciodata!
Eu: De ce din banii tai niciodata?
[o pauza de 20-30 de secunde]
A: Pentru ca nu-i am la mine! :)

[si dupa inca vreo 10 secunde]
A: Si mergem maine sa cumparam masina rosie? Sau poimaine?

Deci a trecut de la intrebari deschise la inchise si alternative :) acum sa vad cum mai scot camasa :D

p.s. dupa ce a urcat si Cristi in masina l-a luat si pe el la intrebari:
A: Mergem la magazin?
C: Pentru?
A: Pai m-a surprins masinuta rosie...


2. Tot in seara asta in masina:
A: Mami, eu nu ma mai uit la desene!
Eu: De ce?
A: Ca ma uit la fotbal! Ca imi place fotbalul.
Eu: Bine, ne uitam la fotbal, ne place si mie si lui tati...
A: Si vreau sa vad cum joaca Steaua, cum lupta Steaua!
[...] [mentionez ca nu am discutat cu el pe teme microbistice :D]
A: Azi la scoala am jucat fotbal, si am fost Steaua... si vreau sa castige Steaua! :)
Stia ca Steaua joaca cu Chelsea, dar nu stiu de ce era convins ca meciul ar fi in seara asta, ne-a zorit rau ca nu cumva sa piarda meciul :D

p.s. si pana acum imi placea profa' lor de sport, dar acum chiar m-a dat pe spate =))

[la afterschool a desenat 2 steaguri - unul al Romaniei si unul cu toate culorile - sa reprezinte faptul ca Romania a castigat impotriva tuturor celorlalte tari ale lumii :D]


Un comentariu:

  1. Buna ziua! Sunt mamica unei fetite care in 2014 va incepe clasa pregatitoare!!!! Sunt interesata de step by step la scoala lui Alex, cum a evoluat, educatoarele sunt ok, merge cu placere la scoala, a-ti mai alege acelasi sistem dupa experienta acumulata, si intrebarile pot continua???!!!!!!! Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra. lililarisa@gmail.com Multumesc anticipar

    RăspundețiȘtergere