miercuri, 27 februarie 2013

Intrebari ciudate la interviuri

Am gasit acest articol, m-am amuzat bine, si m-am hotarat sa raspund si eu :) Cine mai vrea sa incerce? :)

1. Daca ai putea exclude un stat din SUA, care ar fi acesta si de ce? (Forrester)

Hm. probabil statul degeaba :) din motive evidente :D Bine, raspunsul n-ar avea acelasi farmec daca ar trebui sa "exclud" un judet din Romania...

2. Cate vaci sunt in Canada? (Google)
Hm, cam cat lapte beau canadienii? Si cata branza mananca? :)
Raportam totul la 4 picioare... restul sunt calcule :D

3. [De] Cate monezi[monede] de 25 de centi ai avea nevoie pentru ca inaltimea coloanei de banuti sa fie cat Empire State Building? (JetBlue)

Pai depinde - consideram monedele puse orizontal sau vertical? :D
Probabil intrebarea ar fi mai interesanta cu bancnote puse in plan paralel cu solul ;)

4. Un pinguin intra pe usa cu un sombrero pe cap. Ce spune si de ce e aici? (More Clark Construction Group)

Probabil va spune Buna ziua/dimineata -  depinde de moment :) si sigur e aici ca sa ma distreze pe mine :)

5. Ce muzica descrie cel mai bine etica ta de lucru? (Dell)

Pfuai, asta e grea. Probabil suieratul vantului :))

6. Jeff Bezon intra in biroul tau si-ti da un milion de dolari, ca sa realizezi cel mai bun plan de afaceri. Care ar fi acesta? (Amazon)
Eh, asta chiar as fi o fapta buna :) intrucat am deja 2 planuri pregatite pentru o astfel de situatie [ipotetica], mi-as freca mainile, as dispune 150.000 catre un plan [el cere mai putin, dar na, daca tot as dispune de bani as creste calitatea], inca vreo 500.000 catre celalalt plan [chiar cere suma asta], iar restul i-as tine pentru spagile necesare functionarii infloritoare :D Deci, vine cineva cu banutii? :D

7. La ce te gandesti cand stai singur intr-o masina? (Gallup)
La condus. Clar si in cel mai serios mod posibil. Ca nu stau singura in masina pe loc :)

8. Cum ti-ai evalua memoria? (Marriot)

Cu atentie :)

9. Numeste trei premianti de Nobel. (BenefitsCONNECT)
Marie Curie, Maica Tereza, Gabriel Garcia Marquez, Rontgen. Sunt primii care mi-au trecut prin cap, dar daca mai sap putin prin memoria evaluata cu atentie, mai gasesc :)

10. Poti sa rostesti o frantura de limba si in acelasi timp sa vinzi o masina de spalat? (Mastercard)

Mie sincer intrebarea mi se pare adresata cu o frantura de limba - n-am inteles-o :) daca as si cumpara o masina de spalat in acelasi timp, inseamna ca exista cineva care poate face asta :D

11. Daca as veni la tine acasa la cina, ce mi-ai gati? (Trader Joe’s)

Cina :) as stabili pe loc detaliile...

12. Cum ar comunica oamenii intr-o lume ideala? (Novell)
 Excelent :)


13. Cum pregatesti un sendvis cu ton? (Astron Consulting)
 Cu mainile. Si cu ton, bineinteles :)

14. Sotia si cu mine mergem in vacanta. Ce loc ne-ai recomanda? (PrincewaterhouseCoopers)
Pai depinde ce vreti - cald, racoare, umezeala, plaja, ski, sport, vestigii istorice, muzee etc...

15. Esti bucatarul-sef al unui restaurant, iar echipa ta este selectata intr-o competitie culinara. Cum ti-ai pregati echipa pentru marea provocare? (Accenture)

Probabil cu umor, data fiind probabilitatea sa se intample asta...

16. Ce crezi, cam cate ferestre sunt in New York? (Bain & Company)

Cu cateva mai putin, ca sigur s-au mai spart de cand mi-a fost adresata intrebarea pana sa apuc sa raspund :)

17. Care e piesa ta preferata? Ne-o canti? (LivingSocial)

O cant fara emotii :) dar mai calculam cel putin un geam spart la intrebarea anterioara.

18. Calculeaza unghiul dintre cele doua aratatoare cand ceasul arata ora 11:50. (Bank of America)

Depinde de ceas (cat deplaseaza orarul in functie de minutar) - dar as zice ca intre 30 si 60 de grade, probabil vreo 50... :D

19. Ai furat vreodata un pix de la locul de munca? (Jiffy Software)
 Luatul din greseala se cheama furt? :D dar le-am dus inapoi, cu dobanda chiar :D

20. Alege doua vedete pe care ti i-ai putea inchipui ca parinti. (Urban Outfitters)

Nu-mi inchipui sa am parinti vedete :) probabil daca as reusi sa gasesc 2 astfel de vedere, as fugi de-acasa :))

21. Ce accesoriu de bucatarie ti-ai dori sa fii? (Bandwidth.com)

Oscilez intre polonic, blender si manerul frigiderului, dar n-as putea sa explic nici de ce le-am ales tocmai pe ele, nici de ce oscilez...

22. Sa presupunem ca ti-ai pus telefonul pe mut, dar aparatul incepe totusi sa sune tare. Ce mi-ai spune? (Kimberly-Clark)

In primul rand n-are cum sa sune tare, am maaaare grija de acest aspect :) Dar daca chiar s-ar intampla, mi-as cere simplu scuze, as respinge apelul si as inchide telefonul.
Bine, mi s-a intamplat si sa astept in sala persoana cu care aveam interviu si sa imi vibreze telefonul iar eu sa il ignor - tocmai persoana ma apela, ca nu stia ca eram in sala :D

23. Ce punctaj mi-ai acorda, de la 1 la 10, pentru acest interviu? (KraftFood)
Daca m-ai ales deja - clar 100, nu puteai face o alegere mai buna :D

24. Daca ai putea fi altcineva, cine ai vrea sa fii? (Salesforce.com)
Tot eu :)

25. Cum ai invata pe cineva sa prepare o omleta? (PETCO).
Prin puterea exemplului :)

Clar, nu prea as putea ramane serioasa la asemenea intrebari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu