duminică, 3 februarie 2013

Retete cu quinoa (3)


Am mai mancat quinoa in urmatoarele forme:

1. Quinoa cu somon

Quinoa
Un ardei capia sau gras rosu, taiat feliute de 2-3 cm lungime
O ceapa alba taiata marunt
Frunze de patrunjel taiate marunt
Sare

O bucata de somon, de preferat neafumat, eu am gasit doar afumat si a fost cam sarat dupa gusturile mele.

Se pun la fiert quinoa, ardeiul si ceapa (in reteta originala ceapa si ardeiul erau calite, dar eu nu mai calesc ceapa de mult). La sfarsit se adauga sare si frunze de patrunjel.

Pe de alta parte, somonul se taie bucati mici si se pune la gratar (eu l-am facut la tigaia tip "gratar" - are niste "denivelari" cu care lasa urme ca de gratar :D)

Combinatia este excelenta.


2. Sarmalute cu quinoa si ciuperci.

Eu inca n-am facut, dar las reteta putin si la imaginatia bucatarului :D Din pacate pentru aceasta reteta nu mai retin in ce fel de frunze erau invelite sarmalutele. As tinde totusi sa cred ca era varza dulce (nu acra)

Umplutura - quinoa + ciuperci taiate marunt + condimente.

Revin cu detalii dupa ce testez si eu cateva combinatii :)

Spor la treaba, si pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu