joi, 26 mai 2011

Sportive

Aseara Alex a cerut rolele. E pentru prima data, de cand i le-am cumparat (acum un an si ceva).
A incercat genunchierele - nu i-au placut; cotierele - nici atat; palmarele - le-a tinut totusi vreo 3 minute :)
Casca - ar tine-o pe cap daca n-ar trebui legata sub barbie, asta nu-i place...

Asa ca am iesit fara protectii, pe straduta asfaltata de langa casa. Am stat vreo 10 minute, in care a reusit pana la urma sa tina picioarele paralele, sa nu i se duca in toate partile in timp ce il trageam pe strada :) A zis ca mai vrea, deci e de bine :)


Apoi, am iesit si eu la cateva sprinturi cu bicicleta. Am reusit si sa prind viteze ametitoare (pentru mine), nu stiu exact cat, ca ciclometrul mi-e la reparat (mi s-a rupt cablul la Prima Evadare). Dar am lovit multe insecte si am si inghitit cativa tantari, deci am incredere ca m-am miscat bine :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu