joi, 9 iunie 2011

Perlute

Ieri dimineata, Alex s-a trezit tocmai cand a sunat telefonul meu, si a inceput sa ma strige; eu, pe jumatate zombie, am oprit telefonul si m-am tarat pana la el. Bucuroase ca se aude o voce in casa, pisicile au dat fuga la Alex, si pana am ajuns eu acolo, au si sarit langa el in pat. Alex a inceput sa le mangaie, cantand "prietenii mei cei mai buuuuuuni" :))
Intre timp s-a trezit si tati, si a inceput sa se auda apa curgand la baie; pisicile au ciulit urechile si au tulit-o spre baie.
A: Tatiiii, opreste apa la baie, ca au plecat pisicile sa se speleeeeee! :))


Tot de ieri dimineata; are unghiile cam lungute si am vrut sa le tai:
Eu: Alex, unde e forfecuta de unghii? era aici...
A: E la nisip. Sunt la nisip amandoua.
Eu: Pai ce cauta forfecuta de unghii la nisip??
A (relaxat, si cu o privire de genul "doooh, ce intrebare stupida"): Taie nisipul.

Mdea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu