joi, 9 iunie 2011

Tot matematici :)

Aseara cand l-am luat de la gradi am vazut pe cineva ducand o cutie de pizza, asa ca s-a stabilit rapid meniul serii :)
Am facut 2 pizza, le-am taiat pe fiecare in 6 bucati (fara sa vada Alex cum le-am taiat), si am tot mancat amandoi cate o bucata pe care o puneam eu pe farfurii... la un moment dat, spre sfarsitul mesei, Alex ajunsese la o felie pe farfuria lui, iar mi-am "cules" ultimele 3 bucati pe farfuria mea...
Alex: Uite, ai 3 bucati de pizza. Inca 3 bucati, si ai toata pizza, 6 bucati.

E o problema chiar mai complicata decat cele de genul "casuta + 3 = 6" :) a picat la fix, dupa ce am tot citit in ultima vreme tot felul de opinii despre varsta la care ar trebui dati copiii la scoala, si cum unii parinti sunt de parere ca problemele de matematica din clasele primare sunt prea complicate pentru copii (adica ecuatii cu o necunoscuta in clasa 1 ??)... eu sunt convinsa ca toti copiii au logica asta inca de la varste mici, important e cum e stimulata, si cum e transformata in "ceva obligatoriu si complicat la scoala"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu