luni, 31 octombrie 2011

Raport de cursa: Go-Kart Racing Event

Evenimentul a fost organizat de un partener, pentru colaboratorii sai din Romania. Mi s-a parut interesanta ideea :) cred ca merge si ca team building, cumva organizat in echipe :)

Am sa vorbesc doar despre cursa in sine. Am avut parte de un warm-up, apoi un set de calificari (am fost impartiti in 2 echipe) si o finala. Ce trebuie mentionat: evenimentul a inceput candva dupa ora 5 dupa-amiaza, si s-a terminat pe la 7. Pe bezna si cateva gradute. La sfarsit, nu imi mai simteam degetele nici de la maini, nici de la picioare :)

1. Warm-up
Dezastruos :) am inceput sa conduc precum conduc masina. Am ratat complet primul ac de par, am constatat ca la kart volanul nu merge asa usor, miscat din varful degetelor, cum merge la masina :) asa incat am luat virajul prea larg, si am iesit pe o zona de grilaje de scurgere a apelor (cred). M-am redresat, am patit la fel tura urmatoare. Primele 3 ture le-am facut in peste 2 minute fiecare :) ma depasea toata lumea. Abia la a 4-a tura mi-a picat fisa ca volanul trebuie tinut altfel, ca nu e nevoie de atatea frane cate puneam eu, ca nu exista un "fund al masinii" care sa fuga in spate la curbe, ca trebuie invartit mai mult de volan, si ca daca ridic putin din cand in cand "capacul" castii se dezabureste :) si pe cand speram sa fac o tura in aprox 1:40-1:45, s-a terminat timpul cu cateva secunde inainte sa imi inregistreze tura. Evident, cel mai bun timp al meu a fost cel mai prost din grupa mea ;)

2. Calificarea
Venind dupa ultima tura de warm-up, cand deja ma prinsesem cum sta treaba, am apasat acceleratia. De fapt, inainte sa inceapa cursa, am cerut sa imi aduca pedalele mai aproape, si am putut tine picioarele mai indoite (la warm-up le avusesem aproape drepte). In primele momente m-am gandit ca picioarele mai indoite ar putea sa imi dea tendinta de a apasa frana si acceleratia in acelasi timp, dar nu s-a intamplat. Asa ca am bagat viteza. Am invatat sa trag ca lumea si de volan, n-am mai iesit in decor, am luat curbele destul de bine, si am terminat calificarea cu un best de 1:33. Timp care, intr-o conjunctura favorabila, mi-a adus un loc in finala :)

3. Finala
Eh, aici au inceput problemele. Era deja bezna, aveam deja degetele de la maini aproape congelate. Si mi se aburea casca intr-o veselie. La fiecare linie dreapta trebuie sa ridic "capacul" sa o dezaburesc. [Paranteza: si cum fotograful statea la capatul liniilor drepte, ca sa aiba timp sa prinda masina, cred ca in mai toate pozele ma tin cu mana de casca]. Dar la aceasta tura, in sfarsit, m-am simtit competitiva, si aproape "la egal" cu ceilalti :) (majoritate baieti, mai era o singura fata, care avusese timp mai bun decat al meu in calificari). Am fost depasita foarte putin, am depasit si eu. Am iesit o data si in decor, cand cineva a incercat o depasire mai kamikaze. Am vazut si fum, mult fum, scos de o masina care a exagerat intr-o curba ;) am vazut si pe cineva derapand de 3 ori in fata mea, incercand sa se distanteze - eh, efect contrar, il ajungeam la fiecare derapaj :) Nu stiu ce timp am scos, dar judecand dupa onorabilul loc general 6 obtinut (locul 1 la feminin, daca ar fi fost o astfel de categorie ;), si judecand si dupa timpii scosi de cei care au fost dupa mine la final, sunt convinsa ca am avut putin sub 1:30. Yupiiii :)

4. The day after
Da, trebuie scrisa si asta. O durere imensa la spate, de la cat m-am tot lovit de scaun si cat s-a chinuit coloana sa ma repuna in pozitie perfect verticala la fiecare curba. Nu incercati asta fara o salopeta speciala. Sau macar o perna la spate :) Si o oarecare febra musculara pe la maini/umeri, de la tinut volanul. Asta, zic eu, e o arta. N-are nimic de-a facut cu volanul masinii. Dar nimic-nimic. :)

Si concluzia: mi-a placut. O sa mai merg.
Echipament necesar:
perna la spate: 30 ron
Manusi: 20 ron
Ghete imblanite: am deja
Senzatia de a lovi aerul cu cativa zeci de km la ora: priceless :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu