luni, 20 februarie 2012

"Am si eu doua maini"

Era o lectie care se chema asa, prin clasa 1 cred :) era o fetita care batea cu tacamurile in masa, strigand la mama ei sa termine mai repede... :)

Ieri, Alex:
A: Mami, hai sa te joci cu mine cu cartile!
Eu: Alex, vin dupa ce termin de taiat ciupercile astea...
Alex arunca un ochi sa vada ce fac, pleaca din bucatarie, se intoarce dupa 1-2 minute:
A: Mami, hai sa te joci cu mine, te rog frumos...
Eu: Da, vin, in momentul in care am terminat de taiat ciupercile...

La care Alex ofteaza putin, se duce la sertar, scoate un cutit de la seturile de masa (cu care nu prea are cum sa isi taie degetele, il mai las sa le foloseasca), isi trage un scaun langa mine, si incepe sa taie si el ciuperci...

Apoi chiar m-am jucat cu el :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu