duminică, 26 februarie 2012

Perlute

De azi-dmineata:

1. Din seria declaratiilor de dragoste :)
[...]
Alex: Te iubesc ... pana in spatiu!
Eu: Eu te iubesc pana in spatiu si inapoi!
Alex: Eu te iubesc pana in spatiu si inapoi... in spatiu!
Mda...

2. Ne mai jucam noi in patul mare, in dormitorul nostru (al parintilor). La un moment dat:
Alex: Acum hai sa ne jucam de-a statuia! Eu ies, si cand intru inapoi, tu te prefaci ca esti statuie.
Eu: Bine.
Alex iese, lipseste vreo 20 de secunde, apoi strecoara un cap pe usa. Eu "inghet", prefacandu-ma statuie.
Alex trece incet pe langa pat, strecurand prin spatele lui o punga de pufarini, si spunand incet:
Alex: Tu nu spui nimic, tu nu vrei nimic, tu esti statuie...

Pana la urma a trebuit sa incheiem jocul de-a statuia, ca a constatat ca nu putea desface punga singur =)) dar oricum, m-a fentat :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu