miercuri, 6 iunie 2012

Campania electorala - alegeri locale 2012

Mda. Am in minte o multime de idei pentru postat pe blog, dar din pacate la serviciu mi s-a taiat accesul la domeniile de blogging, iar acasa imi pica netul tocmai la tanc cand vreau si eu sa navighez :) acelasi furnizor, la serviciu si acasa ;)

Mai in gluma, mai in serios - nu puteam sa las campania electorala in pace complet. In general nu ma intereseaza politica, dar bineinteles imi formez si eu niste pareri, pe care, de data asta, le voi face publice :)

In primul rand - eu voi vota in comuna noastra. Cristi va vota in alta parte, ca asa suntem cu cartile de identitate - mie mi-a trebuit adresa corecta ca sa il inscriu pe Alex la scoala (si pana la urma nici nu mi-a folosit la nimic noua adresa, decat ca ma incurca acum la masina, alocatie, banci si alte complicatii :D revin si pe tema asta). Pe de alta parte, amandoi muncim in program business in Bucuresti, deci iarna ne petrecem ziua-lumina acolo (vara e ceva mai bine, prindem lumina si in sat :D). Motiv pentru care consider ca ar trebui sa avem drept de vot si pentru Bucuresti (hm, oare se poate inventa un fel de viza de munca pusa de angajator pentru situatii de-astea? :D), ca situatia si viata din Bucuresti ne afecteaza si pe noi :)

Revenind la lucruri serioase, cateva idei:

- in comuna noastra: noi facem parte din satul secundar, ca sa spun asa :) timp de 3 saptamani de campanie, am vazut bannere de la un singur candidat (actualul primar), deci am fost absolut convinsa ca exista un singur candidat pentru primaria comunei :) chiar ma gandeam (cu amar) ca nu mi se pare ca am fi atat departe de Bucuresti incat sa nu existe interes pentru comuna noastra :)) si calculasem ca in situatie de unic candidat, votul meu chiar n-ar conta :)) ca el, candidatul, sigur s-ar duce la vot si s-ar vota, si ar fi suficient cat sa iasa primar :D plus ca l-ar vota si familia lui :)
Cu aceste ganduri in minte, zilele trecute am avut treaba in satul principal al comunei - acolo surpriza - bannere de la alti 2 candidati :) unul de la partidul concurent, si inca unul independent :) asa ca acum, daca e vorba de 3 candidati, votul meu chiar conteaza :) dar... voi vota cu cel care a manifestat interes pentru satucul nostru de cateva sufletele inca de la inceput :) pana la urma, zilele trecute au aparut bannere si afise cu ceilalti candidati, dar pe mine m-au pierdut de votant :D

- in fiecare zi lucratoare (uneori si in week-end) traversam Balotestiul. Eh, acolo as vota schimbarea actualului primar. De ce - pentru ca iarna, drumul de Balotesti e absolut dezastruos (nu e curatat niciodata), plus ca nu are canalizare pe marginea strazii, deci in perioadele de ploaie tot drumul e o balta mare, iar iarna, daca apuca niste zapada sa se topeasca, dimineata e mereu polei. Deci, nu stiu alte detalii, dar nu-mi convine primarul actual :)

- tot in fiecare zi lucratoare trecem si prin Otopeni, dar pentru el n-am nimic de spus :) nici nu ma deranjeaza nimic, nici nu ma incanta nimic anume :) na, m-a deranjat atitudinea scolii cand au fost inscrierile, dar asta n-are treaba cu primaria :D

- si Bucurestiul. Nu ma incanta niciunul dintre candidati (nici macar Nicusor Dan, care poate s-ar remarca pana la un punct diferit de ceilalti candidati), din diverse motive :) Dar vreau sa mentionez ceva amuzant: ideea cu "in 6 luni scap orasul de maidanezi" :) Trecand peste faptul ca nu inteleg de ce n-o face deja, si ca nu inteleg nici de ce actualul primar n-a aplicat deja metoda propusa, imi inchipui deja ce s-ar intampla :) Ideea ar fi ca fiecare cetatean care ar duce un caine vagabond undeva (nu stiu exact unde - la primarie, la adaposturi - ma rog, ceva de genul), ar primi 5 lei.

Paaaaai, romanul este inventiv :) si la chestii de-astea, eu sunt chiar foarte putin inventiva/creativa, dat fiind faptul ca inca ma mira multe :D dar pana si eu ma gandesc la urmatoarele treburi:
- ca s-ar aduna cainii din strada - intr-un fel sau altul, da, s-ar aduna. Bineinteles, s-ar inmulti zdravan si numarul de muscaturi, ca unii chiar isi risca pielea pentru bani; cat ar costa vaccinurile?
- cred ca s-ar fura chiar si cainii dintr-un adapost si ar fi dusi in alt adapost :))
- apoi, cred ca s-ar cam aduna si cainii de prin curti :) legati sau nu, cu zgarda sau nu :) ar fi chiar mai usor de prins decat cei de pe strazi :D
- s-ar aduna si cainii de pe langa Bucuresti (chiar si in satul nostru exista niste hoarde de caini ai strazii)
- sunt curioasa cati caini ar fi sa taxeze "nasii" prin tren - ar face CFR-ul avere daca ar pune taxa pe caine :))
- probabil in cativa ani am deveni precum Cipru - plini de pisici vagaboande :) ca n-ar fi taxa si pe pisoi :)

Asta mi-a trecut mie prin cap, dar sunt sigura ca m-as cruci de cate le-ar trece prin cap altora :)

Pana una alta, ganditi bine, si alegeti cu intelepciune! Eu voi merge la vot :) pentru ca votul meu conteaza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu