marți, 26 iunie 2012

Evenimente/concursuri viitoare

Si listuta periodica de evenimente la care am de gand sa particip in viitorul (relativ) apropiat:

1. Kilometrul verde, sambata 30 iunie. Ideea e foarte interesanta - timp de cateva ore, biciclistii vor avea acces pe viitoarea autostrada (pe portiunea Bucuresti - Ploiesti). Sunt curioasa cati biciclisti se vor strange :) Initial am fost foarte entuziasmata, apoi am constatat ca e un eveniment facut foarte mult pentru media, si destul de putin pentru biciclisti in sine, asa ca mi-a scazut entuziasmul pana aproape de a fi gata sa renunt. Pana la urma, totusi, Cristi vrea neaparat sa mearga, iar eu vreau neaparat sa mergem impreuna cu bicicletele undeva, asa ca il voi insoti :) Sa ne vedem cu bine la kilometrul verde, si sper ca actiunea sa aiba macar unul din rezultatele scontate, ca degeaba constientizam si aprobam ca bicicleta e un mijloc foarte bun de deplasare, daca nu facem nimic in privinta asta :)

2. Surmont Mountain Bike Challenge, 8 iulie. M-am lasat oarecum convinsa de colegii cu care am fost la Skoda Velo Challenge (ah, am uitat sa va povestesc despre acest concurs, poate reusesc deseara daca am net), si pana la urma am zis ca mi-ar prinde foarte bine un antrenament montan inainte de 7500 Bucegi. Ceea ce m-a convins si m-a cucerit de fapt a fost categoria de Feminin 30-39 ani, pe care n-o intalnesc des la concursuri :))


3. Maratonul Vinului, 15 iulie. L-am pandit de mult, e aproape de noi, speram sa vrea sa vina si Cristi. Pana la urma se pare ca nu vine, asa ca voi face eu traseul lung cu bicicleta noua. Deja am emotii :)


4. 7500 Bucegi, Hobby, 21 iulie. Ana vrea neaparat sa mearga si m-am trezit oarecum in fata faptului implinit. Am emotii mari pentru ca (simt ca) nu mai am antrenament - nici montan, nici de anduranta. Eu sper din toata inima sa ne ambitionam sa terminam totusi mai bine decat anul trecut...


Si gata, ca voi fi super obosita la sfarsitul lunii. Pentru august mi-am planificat doar maratonul Geiger (MTB), daca ma voi simti in stare (chiar si asta e inca sub semn de intrebare) :) ramane de vazut mai incolo :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu