sâmbătă, 28 aprilie 2012

Revenirea dupa vacanta de primavara

... ca nu stiam ce alt titlu sa pun :) Da, am luat o pauza mai lunga. De fapt, in urma unei discutii cu Cristi, am hotarat sa mai transform din timpul online in offline (in special cu baietii). Deci, urmeaza postari mai rare ;)

Ca sa aduc totusi informatia "la zi":

1. Sportiv
Am reluat antrenamentele, atat de alergare, cat si de MTB. Am ajuns la concluzia ca mare lucru n-o sa fac la 5000m la Corporate Challenge, dar sper sa facem o stafeta bunicica :) Revin cu detalii.

2. Gradinarit
Am mai si pierdut niste plantute (din diverse motive), am pus si altele... primele straturi sunt destul de ok (ma rog, ce-a mai ramas din ele dupa ce mi le-au mancat melcii - limax), si am adaugat inca niste "brazdute" cu rasaduri si seminte. Si au inflorit zmeurul si coacazul. Si revin, si aici, cu detalii ;)

3. Bucatareli
Am trecut pe modul "primavara-vara", cu salate , verzituri, cruditati. Azi l-am convins chiar si pe Alex sa manance ciorbita de loboda rosie (i-a si placut ;), si am adaugat pentru prima data intr-o salata "verzituri" din productie proprie - rucola si ceapa verde "de tuns" (nu stiu cum o cheama pe romaneste). Bun, bun... :) De asemenea, avem si primul mojito non-alcoolic facut in casa in 2012 ;)

Cam atat deocamdata. Revin cu detalii maine, le iau pe rand, incetul cu incetul... ;)

Spor la treburi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu