luni, 2 aprilie 2012

Emotiile au trecut

Da, am prins loc la scoala in etapa a 2-a de inscrieri. Dupa cum am anticipat in alta postare, n-a fost inghesuiala mare la clasa pregatitoare, asa ca, pe 30 de locuri disponibile pentru nivel pregatitoare, s-au inscris 21 de copii :) toti acceptati. In schimb, la clasa 1 a fost si lista de respinsi...

Noi l-am inscris pe Alex la clasa de step by step, dar oricum, dat fiind modul in care am inteles eu ca s-ar face lectiile de pregatitoare in sistem traditional, n-ar trebui sa fie diferenta foarte mare intre cele 2 sisteme (ma rog, la step au in plus partea de povesti, "scaunul autorului", lucrul "fara orar" etc - o sa fac un rezumat in curand despre ce inseamna step by step, cel putin la nivel teoretic). Cred ca cel putin ca nivel de pregatitoare lui Alex i se va potrivi step by step, urmand ca ulterior, la sfarsitul clasei pregatitoare, sa analizam daca ramane in continuare asa sau il "transferam" in sistem traditional.

Deci, epopeea inscrierii la scoala pentru noi s-a incheiat. Bafta celor care inca au nevoie (in special in etapa 4, ca pentru etapa 3 imi pare destul de clara situatia)! ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu