luni, 30 aprilie 2012

Activitati sportive in luna mai

Mda, s-au cam strans :D
Sa le luam pe rand:

1. In acest week-end, mai precis duminica 6 mai, particip impreuna cu doamna deputat Carmen Moldovan la Veloparlamentari in tandem 2.0. Sper sa fie vreme buna, sa pot pleca direct de acasa cu bicicleta :) Va fi o provocare, am vreo 20 de km pana la intrarea in Bucuresti, noroc ca intru in oras in apropierea locului de intalnire ;) Mai greu cred ca va fi la intoarcere, dar dupa cum suspectez ca traseul e in usoara coborare pe ruta Bucuresti - acasa, am incredere ca voi face fata. Oricum, pana sa se intunece, ajung si eu acasa cumva.

Ah, ca surpriza din partea organizatorilor, cineva va pedala in tandem la propriu ;) Eu n-am avut astfel de experiente pana acum, dar tin minte cum a fost cu cativa ani in urma, cand am incercat canoe in 2 (in Franta, impreuna cu o studenta originara din Maroc) - ne-am invartit pe loc cu barcuta vreo 10 minute, pana ne-am dat seama cum statea treaba. Macar n-am cazut in apa ;)

2. Urmatorul week-end va fi la fel de plin:
2.1. Sambata  12 mai vor fi crosurile Campionii Sanatatii (eh, am dat informatia in vileag!), eveniment din a carui echipa de organizare fac parte si eu. Deci, parinti cu copii, sunteti invitati la putina miscare ;) Sper sa ajung sa particip si eu cu Alex, el isi doreste de ceva vreme sa alergam impreuna la un eveniment :) Revin cu detalii.
2.2. Duminica 13 mai va fi celebrul maraton Prima Evadare. Am participat si anul trecut prin generozitatea firmei la care lucrez, dar din pacate am abandonat la jumatate. E singura mea cursa abandonata :) De data asta mi-am pus in gand sa o termin, chiar daca voi cara bicicleta in spate tot drumul :D (chiar asa, sa imi caut niste hamuri si o metoda comoda de "tractiune", in caz de ploaie :D). Mai sper sa nu fiu prea obosita dupa tura de pedalat de la Veloparlamentari. Vedem ce iese. Oricum, e pe 13, iar numarul asta imi poarta noroc. Zic eu :D

3. Urmatorul week-end: pe 19 mai - Velocompass. Echipa impreuna cu Iuliana. Anul trecut am castigat primul loc la feminin, asa ca avem un titlu de aparat :) de data asta se pare ca o sa avem echipament ceva mai profesionist, luand in considerare premiile castigate la concursul lui Gabi Solomon :) Sa avem, si aici, vreme buna! ;)

4. Si ultimul week-end al lunii nu putea sa se lase mai prejos - va fi Corporate Games, eveniment la care voi reprezenta firma (si tara, ca sa sune mai pompos :P) la cursa individuala de 5000m, si la o stafeta 4x1600m impreuna cu 3 colegi. Am emotii mari mari mari, sper ca totusi pedalatul din urmatoarele week-enduri sa imi fie de folos :)

Cam asta e rezumatul lunii mai. Sper sa nu ma lege Cristi de pat in urmatoarele week-end-uri ;) poate totusi reusesc sa castig undeva (la vreo tragere la sorti, ca la premii n-am sanse :D si nici bani sa cumparam una la pretentiile lui) o bicicleta si pentru el, sa ma insoteasca, macar din cand in cand :D lui Alex deja i-am promis "o bicicleta cu viteze" cadou de ziua copilului :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu