duminică, 1 aprilie 2012

Scurte. Destul de scurte :)

1. Prima si cea mai importanta: draga mea prietena Laura a intrat in lumea maratonistilor :) a terminat primul ei maraton, in Irlanda. Spun "primul" pentru ca, data fiind starea de spirit [runner's high :D] pe care am simtit-o in discutia de dupa cursa, sunt convinsa ca mai urmeaza :D macar la anul, cand promit sa nu mai ratez startul :)
Felicitari Laura, si la mai mare! ;)

2. Eu am fost mult mai modesta, si pe o vreme complet potrivnica, am incercat Crosul Apa Nova. Primii vreo 2 km au mers ca unsi, dupa care mi s-a facut rau - categoric nu e bine sa mananci mici cu o zi inainte de cursa :D Pana la urma am terminat, dar se poate clar mult mai bine...

3. N-am gradinarit mai nimic week-endul asta. In gradina inca nu mi-a iesit nimic, dar plantutele din casa incep, multe din ele, sa scoata primul rand de "frunze adevarate" :) A iesit si aproape tot din ce am pus in ultima tura de jardiniere. Revin zilele viitoare cu detalii. In schimb, Cristi mi-a scos "suportii" pe care ma bazam pentru trandafirii cataratori :) sa vad ce le-oi improviza cand or avea nevoie sa se catere... :)





Maine e luni, incepe o noua saptamana, sa (va) fie excelenta! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu