duminică, 4 septembrie 2011

Raita cu sfecla

Voi pune din cand in cand si retete mai putin comune, incercate de mine, care mi-au iesit asa incat mi-a placut si rezultatul :D nu de alta, dar sa le am la indemana cand mai am nevoie, ca eu nu memorez retete...

Raita cu sfecla rosie:
1 sfecla mica
1 iaurt mare
sare
piper
coriandru pudra
chimen pudra
un vas pentru produsul final :)
(rog folositi ce marci/branduri vreti, eu pe astea le-am avut la indemana)


Sfecla se curata, asa cruda, si se razuieste pe razatoarea mica. Mie imi place mai mult zdrobita decat razuita :D
Se pune in vas, si se adauga toate prafurile/pudrele mentionate mai sus :)
Apoi punem iaurtul peste, amestecam bine, si e gata de servit:

Sunt curioasa ce ar iesi daca as pune pasta la o masina de inghetata :) din pacate, ideea asta va mai trebui sa astepte pana cumpar o astfel de masina...

Raita se poate face in mai multe feluri, mai vedeti si aici.

Pofta mare! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu