sâmbătă, 3 septembrie 2011

Week-end casnic

Tocmai se monteaza mobilierul din dressing :) asa ca voi avea muuulta treaba zilele astea :)
Revin cu poze la final :D

Edit, ca week-endul e pe gata, chiar daca eu n-am terminat cu hainele :)
Probabil pentru prima data in viata, a(ve)m suficient loc in dulap(uri) :) Cateva poze ca preview, ca evident, n-am suficiente umerase, in consecinta nici dressingul nu e in forma in care il vreau :)


Si daca tot am trecut prin magazinele de profil, Cristi nu s-a abtinut si a cumparat sine noi pentru perdele. Fostul proprietar cumparase sine de 120 cm pentru geamuri de 170 cm, si le inadise, asa incat ne chinuiam rau sa tragem perdelele, plus ca nici nu arata bine :) Rezultatul final al muncusoarei lui Cristi:



Culoarea "mastilor" e ceva mai inchisa decat nucul Dijon al mobilei si al ramelor de la geamuri, dar a fost singura nuanta apropiata pe care am gasit-o :) Noua ne place cum arata :) si asta e cel mai important :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu