marți, 15 mai 2012

Managementul stresului

Tocmai am incheiat un curs de doua zile, de managementul stresului, curs oferit de angajator :) probabil stie el de ce ;) de fapt am facut la final un test de unde am tras concluzia ca nu sunt chiar relaxata, am in mod general un anume nivel de stres :D mi-ar prinde bine sa il mai reduc ;)

S-a discutat de lucruri interesante - de la faptul ca stresul e reactia noastra individuala la presiune (deci e al nostru, doar al nostru, si doar noi putem sa ne "scapam" de el :D), pana la elemente de analiza tranzactionala - modelul PAC si stroke-uri - care mi-au deschis ochii asupra modului in care as putea imbunatati unele relatii deteriorate cu oameni din jurul meu, sau mai ales cum pot evita/aplana conflicte :D sa vedem ce iese, promit sa aplic ce am invatat :) si revin cu idei in cazul in care reusesc sa le aplic ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu