marți, 27 decembrie 2011

Negociere...

In seara asta, eu cu tati sus la televizor, Alex se invarte pe jos... la un moment dat vine sus la mine:
A: Mami, imi tai te rog o felie din prajitura asta?
Eu: Da, in cateva minute...
Trece cam 1 minut:
A: Mami, iti aduc un cutit sa tai prajitura?
Eu: Nuuuu, hai ca vin eu in 2-3 minute jos sa iti tai [era filmul pe gata :D]
A: Dar mai bine iti aduc eu un cutit...
Eu: Lasa ca iau eu...
A: Uite, ma lasi sa iti aduc cutit, iar eu iti aduc un Lego City cadou!

Ei, cand am vazut ca e dispus sa dea din Lego City, mi-am dat seama cat era de disperat dupa felia de prajitura, asa ca am renuntat la ultimele momente din film :)

Iar dupa ce a terminat bucata de prajitura, m-a chemat sa imi spuna ca imi da de fapt 3 cadouri - 3 Lego City, si pot sa ma joc cu ele! :)

V-am zis ca e un scump? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu