miercuri, 21 decembrie 2011

Somn iepuresc :)

De vreo 2 saptamani incoace, Alex are probleme cu trezitul dimineata, mereu ii e somn, nu vrea sa se imbrace etc. Orice metode de negociere au dat gres :( speram ca se va odihni in vacanta de sarbatori, si mai speram sa creasca ziua repede, sa ne trezim si noi mai cu chef de viata si mai cu putere de convingere :)

Revenind - azi dimineata, aceeasi poveste - Alex hai, nu ca mi-e somn, hai sa te imbrac, nu ca vreau sa dorm etc :) Si cum nu vroia sa se miste din pat, statea cu capul pe perna si cu ochii inchisi - eu cu ajutorul lui tati il imbracam pe sub plapuma :D - cel mai simplu e cu pantalonii, mai complicat e cu polarul... oricum, ii dau tot ce trebuie si il las in pat, sub plapuma, cu acelasi cap pe aceeasi perna, si cu aceiasi ochi la fel de inchisi :) Dupa care imi strang de prin casa ce mai aveam de luat, si strig victorioasa: Gata, toata lumea in masina!

La care tati intreaba de pantofii lui Alex. Ah, uitasem de ei :) ii iau, si repede ridic plapuma si incep sa i-i strecor in picioare. Termin cu primul - incaltat si inchis cele 2 randuri de banda velcro, si pe cand il strecuram pe al doilea, se ridica dintr-o data Alex in fund, deschide cei mai mari ochi posibili, si imi spune clar si raspicat:

- Vezi ca mi-i puii invers!

Dupa care isi arunca din nou capul pe perna :)
Ce sa mai spun, avea dreptate, ii dadusem pantoful drept in piciorul stang...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu