luni, 12 decembrie 2011

Perlute diverse...

Azi a venit Mos Craciun la mami la serviciu :) si, absolut intamplator, a adus exact cadoul dorit (ceea ce inseamna ca a fost copilul foarte cuminte, nu? :) Un LEGO CITY. Buuun. In drum spre casa, il luam si pe tati pe drum, Alex ii explica:

Alex: ...si Mosul mi-a adus cadou numai mie! Tie nu ti-a adus nimic!
Tati: Uf, chiar nimic?
A: Nimic!
T: Dar imi dai si mie ceva de la tine?
A: Da, iti dau asta [aratand incantat spre cutia de lego]... sa mi-l faci! Dar numai sa mi-l faci! :)

[continuam drumul spre casa, nimeresc si un control de rutina de care trec fara probleme, Alex ma chestioneaza ("Mami, ce-ai facut?") dar il lamuresc ca doar ne-a verificat dl politist actele]

Ajungem aproape de sat...

A: ... si facem lego-ul in seara asta!
Eu [in speranta ca scapam]: Alex, uite, e deja 9 si jumatate, si la 10 ne culcam...
A [foarte senin, fara sa se gandeasca vreo fractiune de secunda]: Atunci condu mai repede!

[ma asteptam la orice raspuns, numai la asta nu :D]

Si pana la urma am ajuns si acasa, am facut si lego-ul (greu se mai face cu unghii lungi :D), iar acum tati ii citeste povestea de seara, ca eu convenisem deja cu el ca daca stau sa ii fac lego-ul nu ii mai citesc povestea... sper ca pana in ora 11 sa si adoarma... uf, Mosul asta nu se gandeste deloc la parinti cand aduce cadouri de-astea, la ore tarzii, in zi lucratoare, seara... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu