marți, 6 decembrie 2011

Noi locuitori pe mosie...

Am lipsit cateva zile, dar motivat. Adica, dupa un hei-rup cu muuulte lucruri de rezolvat in prea putin timp, joi dimineata, de Ziua Nationala, am purces cu masina la drum pana spre Oradea.

Vreme buna, noi plecati de acasa cu aproape o ora mai tarziu decat planificat (reuseste cineva sa plece cu masina de acasa, vreodata, la ora planificata?), aveam inca sperante ca reusim sa ajungem in Cluj pe la ora 14, sa facem acolo o escala, apoi sa continuam drumul asa incat sa prindem cat mai multa lumina. Toate frumoase pana pe la serpentinele de pe valea Prahovei, cand a inceput masina sa scoata niste zgomote infernale la fiecare frana. La prima frana am crezut ca ne trece un avion pe deasupra capului. La a doua m-am gandit ca ar fi prea din scurt sa fie tot avion, poate o fi fost elicopter, ca deh, o fi vreo parada aeriana si in zona Brasovului. La a treia m-am prins ca e ceva de la franele mele. Si pana la urma am mers cu grija tot drumul, fara ruperi prea mari de ritm, nu cumva sa trebuiasca sa pun frane bruste. Am avut oarecum noroc, dupa Brasov am ramas aproape singura masina de pe drum :)

Ne-am intors duminica: noi 3 stapani ai mosiei ilfovene, plus 2 catei - noii stapani ai mosiei ilfovene :) frati, dar unul mai de-al mamei (ceva metis de ciobanesc mioritic), iar altul mai de-al tatalui (metis de ciobanesc german). Frumosi, pufosi, doar ca inca latra la mine :D in propria-mi curte :D dar cumva o sa ma inteleg si eu cu ei. Sau ei cu mine.Dup'aia s-or intelege si cu pisicile :) sau ele cu ei. Sau ele cu mine. Nu, de fapt ele cu mine sunt ok. Sau...

Concluzii:

1. Ardealul e magnific :) in zona Mures era plin de chiciura, pe toti pomii, pe toate campurile, pe toate plantele. Mi-a adus aminte de ce imi place iarna :) iarna adevarata, nu mocirla de Bucuresti :) da, chiciura aia semana cu iarna pe care o stiu eu :) interesant, batea si soarele, dar nu cat sa topeasca, ci cat sa "straluceasca"... nu stiu daca avem poze, l-am rugat pe Cristi sa incerce cu telefonul, dar nu stiu ce a reusit, ca s-a tot plans - ba ca misc masina prea repede, ba ca s-a blocat telefonul, ba ca nu se vede nu stiu ce...

2. In Ardeal se intuneca mai devreme decat in Bucuresti :) eu apreciez cam un sfert de ora diferenta. Adica, semiintunericul care e in Bucuresti zilele astea la 17:05, e in Ardeal cam la 16:50 :) M-a dat complet peste cap treaba asta, am crezut ca am eu probleme de perceptie, eu eram convinsa ca la ora 5 fix inca e lumina, pe cand in mijlocul muntilor era aproape bezna :)

3. Sunetul mirific al masinii venea de la placutele de frana :) doua erau uzate normal, la una a cazut efectiv materialul de pe placa metalica (asta era inculpata care m-a panicat pe serpentine), iar la a 4-a materialul era crapat in 4 si cazut pe sfert :) sper ca placutele noi sa aiba viata mai buna :)

4. E destul de greu sa convingi niste caini care nu te-au vazut in viata lor de 5 luni, ca le vei fi noul stapan, si ca vor avea o noua curte. In prima faza latra la tine, apoi la curte, apoi dupa ce se fac stapani pe curte latra la tine, ca ce cauti in curtea lor :) Apoi ies afara pe sub gard si latra si la altii. Uf.

5. E greu si sa impaci 2 caini noi cu 2 pisici vechi :) Revin cu alte detalii la acest subiect :) daca o sa mai am pisicile.

6. Grija la viteza si frane pe autostrada. Duminica seara, in jurul orei 18, pe cand mergeam agale pe A1, am trecut de 7 masini busite in lant :)

7. Atentie daca aveti treaba in zona Sibiului/Devei, si veniti de mai incolo de Alba Iulia. Dupa ce am ratacit o ora intreaga luandu-ma dupa indicatoarele temporare din oras, am ajuns la concluzia ca singura varianta de a ajunge pe DN1 e pe centura :) prin oras NU SE POATE, sunt inchise toate variantele (sper sa ajute pe cineva informatia asta :D mie la un moment dat, cand am ajuns sa intorc cam a 6-a oara, imi venea sa cobor din masina si sa bat pe cineva :D).

8. Hm. Mai era ceva, dar nu mai stiu. Asa ca ma opresc :)

Deci, pe scurt, avem 2 caini noi - Blacky si Amor :) inca pui, dar se fac ei mari... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu