sâmbătă, 31 martie 2012

Cum se repara peretii

Sa fiu sincera, putin probabil sa aveti nevoie de aceste idei daca n-aveti copii - proprii sau macar in vizita :D

Totul incepe cu o opera de arta al carei proces de creatie n-a fost descoperit la timp:
In primul moment dupa ce am vazut am zis ca nu-i nimic, iau lavabila si zugravesc putin peste :D apoi mi-am adus aminte ca e o nuanta de "alb murdar" putin prelucrata (deci nu standard) si am constatat ca exista un risc sa nu mai nimeresc aceeasi nuanta. Morala: de acum incolo lucram pe nuante standard :)

Asa ca, in al doilea moment, mi-au picat ochii pe trusa de pictura pe care o foloseam la altceva (va arat imediat, numai sa se usuce) si pe o floarea-soarelui din polistiren, stilizata, pe care o pictasem impreuna cu Alex cu intentia de a umple un perete gol. Asa ca, dupa sistemul "cine strica, repara", l-am chemat pe Alex in fata trusei de pictura si l-a luat entuziasmul sa mai picteze o floarea-soarelui (aveam 4 bucati) cu care sa acoperim opera lui de arta :)

Zis si facut, s-a apucat de treaba, pe blat, langa geam. In acelasi timp, eu incercam sa stilizez niste frunze, ca floarea era mai mica decat opera de arta :)

Partea ciudata - aparatul nostru foto nu prea prinde nuantele de lila/lavanda/mov, oricat m-am jucat pe la setari. Nuanta adevarata e un fel de lila mai inchis :)

La un moment dat il aud pe Alex:
A: Mami, nu-i asa ca unii dau si pe langa, si murdaresc si dulapul?
Eu: Asa-i.
A: Am dat si eu putin pe langa, hihihi :))

Bun, alta opera de arta de acoperit :)) din fericire se spala :D

La final, floarea gata, am retusat-o putin:


 s-a uscat, si am lipit-o pe perete :)





Acum, bineinteles, trebuie sa pun macar una si in cealalta parte a oglinzilor, ca altfel se vede clar ca nu se potriveste in peisaj :) Ca sa nu mai spun ca lui Alex ii venisera idei pentru celelalte flori - mami, le pictam si pe astea, si am eu o idee unde sa le punem - una pe masina de paine, una pe masina de spalat vase. Sa fiu sincera, nici n-ar da asa rau :))

Deci, cand ajungeti intr-o casa cu copii si vedeti decoratiuni fara prea mult simt estetic, nu blamati gazdele - nu se stie ce secrete tulburatoare si picturi murale ascund... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu