vineri, 16 martie 2012

Primele rasaduri - 2012

Mda... desi chiar si anul trecut pe vremea asta sustineam sus si tare ca nu sunt pasionata de gradinarit... never say never :) asa ca, daca tot mi-a iesit treaba cu florile de primavara, am hotarat sa trec si la lucruri mai serioase :)

Ah, in primul rand tin sa va informez ca

- au scos capsorul toti irisii
- au scos capsorul 7 gladiole din 10. Sunt super multumita deja :)











De asemenea:
- ultimele lalele pregatesc o floare :D
- macii cresc :)
- zambiluta roz-roz are 4 flori la 3 bulbi, si tocmai mai pregateste o floricica :)











Si revenind la treburi serioase, am intrat in ultimele zile prin magazinele de profil, si m-am aprovizionat cu:
- 2+1 jardiniere; la 2 din ele am facut gauri pentru scurgerea apei :) una am lasat-o fara gauri
- seminte de tot felul :D
- pamant pentru rasaduri
- pastile de turba - n-am lucrat niciodata cu asa ceva si eram curioasa cum merge treaba :D

In jardiniera fara gauri am pus pastilele de turba, le-am pus si apa sa se umfle, am pus seminte in gaurica din mijloc... si Doamne-ajuta! :)







Pe celelalte le-am umplut cu pamant si am pus semintele de plante aromatice (cate 4 plante per jardiniera, sper sa se impace bine vecinii :D).









Am mai luat niste "cofraje" speciale pentru rasaduri :) - ce seminte n-au incaput in pastilele de turba si-au gasit loc in ele, in pamant pentru rasaduri.










Am constatat la final ca n-am stropitoare (halal gradinar!), asa ca, dupa ce am cautat bezmetica un pulverizator de care sa nu mai am nevoie, am gasit o noua utilitate bidonului de bicicleta :))

Si ca sa va mai amuzati putin, o poza si cu mini-setul meu de gradinarit in casa (setul de exterior e normal :D)



Daca puneti si voi plantute - bafta, sa iasa bine! :)

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-am regasit! Cand si cand ma mai gandeam la voi! Am citit ca pana la urma v-ati asezat la casuta mult dorita! Imbratisari si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Puteti sa-mi spuneti, va rog, de unde ati luat pastilele de turba?

    RăspundețiȘtergere