marți, 13 martie 2012

Florile mele de primavara - latest news

1. Au scos capsorul 7 irisi, din 7 bulbi cati sunt in ghiveci :) Yupiiiii!!

2. Au scos capsorul 2 gladiole :) e de bine, ca aveam emotii ca ar fi fost prea ud pamantul in care le-am pus si cica nu le-ar prea placea asta :D dar, daca au iesit 2, le astept cu nerabdare si pe celelalte 8 :)

3. Lalele rosii se inmultesc - aveam 3 bulbi, 2 din ei s-au "dedublat" :) Iar laleaua bicolora incepe sa isi "intinda" frunzele...

4. Aveam si un trandafiras mic mic primit de 1 martie, caruia pisicile ii mancasera floarea si cei 2 boboci. Mi s-a spus din start ca e foarte sensibil, asa ca sansele sa il tin in viata nu ar fi prea mari. Am constatat ca a scos frunzulite noi si a crescut in volum :) e de bine, ca dupa ce mi l-au smotocit motanii de 2 ori nu credeam ca il mai pot salva... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu