marți, 13 martie 2012

Retete cu quinoa (2)

Am vazut, pe fuga, zilele trecute, o reteta pe blogul Andreei Raicu, si mi-a ramas mintea la ea. Asa ca azi am luat rapid o punga de varza de Bruxelles congelata si o caserola de ciuperci - atat mi-am adus aminte din reteta, atat am luat :)

Intrucat din reteta originala mi-a lipsit laptele de cocos, am modificat-o putin, in felul urmator:

- o punga de varza de Bruxelles congelata (hm, poate imi fac curaj sa pun asa ceva in gradina anul asta)
- cam 2/3 caserola mica de ciuperci champignon marime medie
- un pumn de quinoa
- o lingurita de ulei de cocos
- sare
- frunze patrunjel

Intr-un vas de yena am pus varza (asa cum era in punga congelata) si ciupercile taiate in 2. Intrucat ciupercile lasa apa oricum, iar decongelarea verzei ar mai fi lasat si ea, am hotarat sa nu pun si apa peste ele, asa ca le-am stropit putin cu ulei si le-am pus la cuptor, la 180-200 grade. Nu le-am lasat foarte mult, decat pana si-au schimbat ciupercile culoarea si am fost sigura ca s-a dezghetat si varza :) n-am nicio problema in a manca vaza de Bruxelles si ciupercile semi-crude :D
Separat, am pus la fiert quinoa, si am pus peste ea sare si uleiul de cocos. A dat putina aroma, dar banuiesc ca laptele de cocos i-ar fi dat mai multa :)

Si in farfurie, impreuna (nu am mai pus quinoa peste restul ingredientelor la cuptor), si presarate si niste frunze de patrunjel proaspete :) Combinatie interesanta, mie mi-a placut, recomand reteta :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu