vineri, 2 martie 2012

Urzicile de mai :)

Am nevoie de un raspuns cat mai profesionist la o intrebare care imi revine obsesiv in cap de ceva vreme: cat de mari si de "tari" sunt urzicile de padure in luna mai? :)

Stiu, la prima vedere pare o intrebare stupida :D va rog sa ma credeti ca nu e :) Anul trecut am avut tangenta cu ele la sfarsit de iulie, cand erau de vreo 2 metri inaltime, ocupau un volum semnificativ, usturau a naibii de tare, si mai si lasau pe mine o pudra ciudata alba, si in mine o senzatie de furnicaturi care n-a trecut vreo 3 zile :D

Asta pentru ca, "citind" o harta si alegand traseul cel mai scurt, nu stiam ca vom trece (Iuliana si eu) cu bicicleta prin ele :) Anul acesta stiu, doar ca nu stiu la ce sa ma astept din partea lor ;) Asta pentru ca, spre deosebire de anul trecut, concursul Velocompass editia 2012 va avea loc la mijlocul lunii mai.

Oare daca ploua des, urzicile ustura mai putin? :) sau daca voi avea haine lungi, voi simti mai putine furnicaturi? :) ramane de vazut, dar oricum ar fi, ma pregatesc sufleteste de inca un an fara dureri reumatice :D pentru ca experienta biciclitului prin padure, cu harta in mana, nu poate fi ratata ;)

Ca sa nu va sperii de tot - sa stiti ca se pot alege si trasee fara urzici (dar bag mana in urzici... pardon, foc, ca un picior "incalzit vegetal" pedaleaza mai bine :) noi cel putin in acea zona am avut cel mai bun randament :D) Traseul e la alegerea participantului, tot ce conteaza este ca punctele marcate pe harta sa fie atinse, in ordinea ceruta.Poate fi, de fapt si un "team building" de familie - poate anul viitor sa avem toti biciclete si sa incercam si varianta asta ;) cred ca va fi interesant sa ajung la discutii cu Cristi - el bazandu-se pe flerul lui de mascul care se orienteaza perfect si pe calota glaciara in miezul noptii polare, iar eu pe experienta concursurilor de orientare la care voi fi participat pana in acel moment, dupa ce voi fi rasucit harta in n'shpe mii de feluri :D dar mai ales cat ne-om pomeni unul pe altul, impreuna si separat, cand ne-om rataci :))

Si pentru ca, dupa cum v-am spus de nenumarate ori, sunt o dezorientata, mi-ar placea sa ma aleg cu o busola propusa de Gabriel Solomon la concursul adresat bloggerilor :) pentru ca am nevoie ;)

Sa ne vedem cu bine la start! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu