vineri, 23 martie 2012

Veloparlamentari in tandem 2.0

Desi eu n-am primit leapsa direct, am citit despre initiativa pe blogul lui Bogdan. Si cum ideea mi se pare interesanta, am hotarat sa incerc si eu, desi n-am cine stie ce renume in lumea bloggerilor :) Initiativa inteleg ca s-a lansat in Marea Britanie, unde parlamentarii au iesit la o plimbare cu bicicleta.

Despre ce este vorba exact se poate vedea in acest filmulet:


Deci, un domn/o doamna parlamentar/ europarlamentar/ ministru/ primar/ consilier  interesat(a) de o bicicleala de cativa km (vreo 6), prin Bucuresti (parcul Herastrau - Guvern - Parlament), duminica 6 mai 2012 (sper o zi cu mult soare), de la 10:30?

Nu as vrea sa aleg/numesc/provoc eu pe cineva anume, mi-ar placea sa fie un gest voluntar :) sau chiar mai multe gesturi voluntare ;) stiu, ar trebui ales "parlamentarul preferat", dar pentru mine "preferat" e cel care alege sa isi asume o responsabilitate si sa se implice singur.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu